luni, 8 februarie 2010

Pentru inceput am postat doar aceasta pereche de pantofi din cauza carora am suferit o mare dezamagire atunci cand am observat ca imi sunt mici. In urmatoarele zile vor mai fi postari cu articole vestimentare de la incaltaminte pana la rochii si jachete. Majoritatea produselor sunt noi, dar la exceptii va fii mentionat faptul ca au fost purtate. Pentru alte informatii si detalii despre produse ma gasiti pe idul crk0_o@ymail.com ( cand ma adaugati in lista de messenger scrieti tot idul )sau daca doriti direct sa comandati imi trimiteti un mail in care specificati numele complet, adresa si numarul de telefon si bineinteles produsul/ele dorit/e.Nu accept schimburi iar trimiterea coletelor se va realiza exclusiv prin intermediul postei romane in sistem ramburs. Enjoy :)